2n d’ESO va de ruta per La Florida

Els proppassats dies 13, 14 i 15 de juny, tot aprofitant la recent inauguració del projecte artístic Notas a pie de calle, de l’artista Andrea Lería, vam sortir a conèixer aquesta proposta amb els grups de segon d’ESO, acompanyats de professionals de la Fundació Contorno Urbano i Trànsit Projectes.
L’activitat va consistir en una breu caminada a la recerca d’algunes de les plaques, situades en diferents punts del barri, que recullen les impressions de diferents persones veïnes i que són el centre d’aquesta proposta artística. El recorregut va acabar al Mòdul de Matacavalls, on l’alumnat es va sumar al projecte escrivint pensaments sobre el barri. Aquest és justament l’objectiu essencial d’aquest projecte: donar veu a totes les mirades diverses que formen la Florida.
De tornada, vam acabar la reflexió a l’aula i vam obrir una altra pregunta: Què és per a tu el Fontserè? L’alumnat va respondre aquesta qüestió a través d’un treball artístic.
Aquí en teniu algunes de les primeres idees, que esperem que tinguin continuïtat durant el curs vinent.


















